Thursday, September 22, 2016

Bemarking En Reklame Wenke

bemarking en reklame wenke hoe om 'n strategiese bemarkingsplan of maatskappy se strategie, bemarking en reklame wenke, internet en webwerf bemarking wenke skryf bemarking indeks Dit is 'n eenvoudige gids tot bemarking, strategiese sakebeplanning, reklame en promosie en verkope lei generasie, vir klein Britse besighede veral. Met wenke en tegnieke vir advertensies en PR, vir nie-bemarking bestuurders, en vir bemarking en reklame professionele te; dit is bemarking en reklame eenvoudige gemaak. Ook 'n paar maklike wenke oor website design, internet bemarking. Hoewel baie van hierdie bemarking teorie bladsy is 'n ruk gelede geskryf oor die algemeen die beginsels toe te pas net dieselfde as feit baie van hierdie basiese wenke is 'n goeie herinnering aan 'n paar van die eenvoudige dinge wat maklik is om te vergeet in hierdie moderne steurende tye is. Terloops, waar verwys word na die Verenigde Koninkryk sal daar algemeen wees gelykstaande metodes en prosesse en verskaffers wat in ander lande van toepassing is. N. B. Spelling: hoofsaaklik vir die soektog redes, die Verenigde Koninkryk-Engels en Amerikaanse Engels spelling van organisasie / organisasie gebruik word op hierdie bladsy. Afgesien van hierdie, is die voorkeur VK-Engelse spellings algemeen gebruik. Verander die spelling vir jou eie situasie as die gebruik van hierdie materiaal in onderrig en opleiding notas. 'n fundamentele aspek van die moderne bemarking Eerstens, hier is iets wat vinnig besig is om die mees basiese aspekte van bemarking om reg te kry, veral as jy 'n werklik volhoubare organisasie (van enige grootte) 'n hoë gehalte te bou in die moderne era: Maak seker dat die etiek en filosofie van jou organisasie is 'n goeie en gesonde. Dit lyk dalk 'n bietjie oppervlakkig om bemarking en besigheid, en nogal moeilik om te meet, in elk geval. Prys is nie meer die koning, as wat dit ooit was. Waarde nie meer reëls, indien ooit dit gedoen het. Gehalte van diens en produk is nie die beslissende faktor. Vandag wat werklik saak maak, is etiese en filosofiese kwaliteit - uit die onderste na die boonste - in elke opsig - oor elke aspek van die organisasie. Moderne verbruikers, sake-kopers, personeel en verskaffers ook vandag meer belangstel as ooit tevore in korporatiewe integriteit. wat gedefinieer word deur etiek en filosofie van die organisasie se. Goeie klank etiek en filosofie in staat te stel en mense aan te moedig om 'reg en goed "besluite te neem, en om regte en goeie dinge doen. Dit gaan oor die mensdom en moraliteit; omgee en deernis; wat goed en billik is. Wins is okay, maar nie gierigheid; beloning is goed, maar nie gierigheid; handel is natuurlik noodsaaklik, maar uitbuiting is nie. Sielkundige kontrak teorie is nuttig tot begrip en ontwikkeling van billike gebalanseerde filosofie, veral in die vergadering van die komplekse behoeftes van personeel, kliënte en die organisasie. Nudge teorie is 'n kragtige verandering-bestuursmetodes wat na vore gekom in die 2000's. Dit is baie nuttig in die begrip en tot 'n mate bestuur, hoe mense dink en besluite te neem. Mense wat 'n natuurlike identifiseer en in lyn met etiese filosofiese waardes. Die beste personeel, verskaffers en kliënte van nature tot organisasies met 'n sterk etiese kwaliteite. Om 'n goeie duidelike etiese filosofie in plek is, en kommunikeer dit wyd en ver laat mense weet dat jou organisasie altyd streef daarna om die die regte ding te doen. Dit is kragtig omdat dit 'n beroep op die diepste mense se gevoelens. Korporatiewe integriteit, gebaseer op reg en goed etiese filosofie, te bowe alles. En so, sterk etiek en goeie filosofie is die grondbeginsels waarop alle goeie organisasies en besighede nou gebou word. Mense kan nie vra of praat oor hierdie baie: die terminologie is immers nie die mode 'bemarking-praat ", en ook nie korreleer natuurlik om finansiële prestasie, maar wees verseker; almal is besig om meer bewus te maak van die dieper verantwoordelikhede van korporasies en besighede met betrekking tot die mensdom, en moraliteit, die natuurlike wêreld, die swak en die armes, en die toekoms van die planeet. Getuig van die antagonisme groei na sekere multi-nasionale. Mense doen nie spoor teen suksesvolle maatskappye - hulle spoor teen korporasies wat voorlê sit wins van mense; groei voor van die samelewing en gemeenskappe; tegnologie en produksie voor die natuurlike wêreld, mark oorheersing voor deernis vir die mensdom. Nie een van hierdie is reg en goed, en hierdie organisasies is op geleende tyd. Mense toenemend verkies om te koop uit, hanteer, en werk vir, etiese. regdenkende organisasies. En of 'n organisasie is etiese en regdenkende word toenemend deursigtig vir almal om te sien. So een. Afgesien van wat - wanneer jy jou filosofie reg, alles ankers natuurlik om dit te. Strategieë, prosesse, houdings, verhoudings, handel reëlings, allerhande moeilike besluite - selfs direkteure salarisse en aandele-opsies durf ons voor. En dit hoef nie ingewikkeld. Die uiteindelike korporatiewe verwysingspunt is: "Is dit reg en goed Hoe werk dit (idee, inisiatief, besluit, ens) stapel teen ons etiese filosofie.?" Organisasies is kompleks dinge, en hulle raak meer en meer ingewikkeld elke dag. 'N Goeie etiese filosofie bied almal met 'n natuurlike, betroubare verwysingspunt, vir die kleinste detail tot die grootste strategiese besluit. So as jy begin om jou bemarkingsplan te skryf, of dit nou vir 'n nuwe begin-up, 'n groot korporasie, of 'n bietjie departement binne een, maak seker dat jy het 'n "reg en goed" etiese filosofie in plek wees voordat jy enigiets anders doen, en kyk alles groei van daar af. bemarking indeks vorme van reklame media - verskillende metodes en hul gebruike. direkte bemarking, advertensies, en die reg - veral die Wet op Britse beskerming van data en voorkeur Dienste vir telemarketing, faks, e-pos, ens advertensies wenke en 'truuks van die handel' - geheime van doeltreffende gedrukte advertensies en 'n maksimum advertensies reaksie. PR - maak die meeste van openbare betrekkinge - gebruik persvrystellings gratis reklame en publisiteit. nuusbriewe - vir personeel en kliënte. webwerf en internet bemarking wenke - eenvoudige wenke vir die internet webwerwe en online marketing. Sien ook (op ander bladsye): sakebeplanning - sluit gratis strategiese beplanning templates, monsters en voorbeelde verkope en verkoop - metodes, prosesse, teorie, tegnieke - help vir die ontwikkeling van die verkoop van stellings en verkope strategieë bemarking vs advertensies - verskille en definisies Bemarking en reklame is dikwels verwar word. Hierdie verwarring word vererger omdat betekenis van beide voortgaan om te ontwikkel. Hier is 'n definisie van bemarking, gevolg deur definisies advertensies, en die verskille tussen bemarking en reklame. Eerstens is dit belangrik om daarop te let dat: Die toenemend breë aard van die bemarking definisies weerspieël die toenemende dimensies waarmee organisasies betrokke te raak met hul markte. Dit is werklik fassinerend en hoogs beduidende om te sien hoe die definisies van bemarking verander met verloop van tyd. Bemarking is tradisioneel net 'verkoop produkte (asof op die mark 'n tradisionele ou-styl boer se). Die term is afgelei van hierdie betekenis. Hierdie betekenis ontwikkel sodat bemarking het 'n uitbreiding van die verkoop - 'n manier waarop te identifiseer, ontwerp, en kommunikeer of 'teiken' offers aan kliënte. Deesdae egter, weet ons dat kliënte om besluite te neem om baie produkte / dienste te koop deur te verwys na aansienlik meer en wyer faktore as bloot die produk / diens funksies, kwaliteit, beskikbaarheid, en prys. Vandag is die betekenis van bemarking is uiters gesofistikeerd. 'N Goeie moderne definisie van bemarking moet erken dat ons koop dinge in veel meer komplekse maniere as wat ons gedoen het vyftig jaar gelede, selfs tien jaar gelede. Die internet en sosiale media is belangrike faktore in hierdie. Bowenal, bemarking is 'n weerspieëling van 'die mark ", en hoe die mark koop en optree, wat veral behels mense en die samelewing - veel wyer oorwegings as suiwer produk en prys. As die mark ontwikkel in gesofistikeerdheid, so ook die manier waarop ons verstaan ​​wat bemarking eintlik is en wat dit beteken om bemarking en uit te voer. Hier is drie voorbeelde van hoe die omvang en definisie van bemarking veel verder as ooit tevore bereik: Organisatoriese grondwet - baie kliënte sal nie koop van 'n verskaffer wie se eienaarskap beskou onetiese, gulsig, of té winsgedrewe te wees, terwyl baie kliënte positief soek na verskaffers beskou as meer etiese oortuigings en etos, soos onderlinge en koöperasies, of sosiale ondernemings. Hierdie kwessies is dus nou onvermydelik deel van bemarking, en waar bemarking in gebreke bly om te oorweeg of beïnvloed hierdie sake, dan is bemarking aktiwiteit potensieel minder in staat en effektiewe. Organisatoriese eerlikheid - (eerlikheid beteken eerlikheid, opregtheid - dis van die Latynse woord Probus, wat beteken dat 'n goeie) - dit sluit kwessies soos omgewings - en sosiale verantwoordelikheid, en 'Fairtrade, ens Sien die "4P Doel-eerlikheid model. Waar bemarking versuim om te betrek, adres en beïnvloed hierdie grondbeginsels van organisatoriese waardes, dan bemarking is tot 'n mate (afhanklik van die / dienstesektor mark) afgeskakel. Die sielkundige kontrak - die verhouding tussen die organisasie en personeel beeld mark en kliënte diens / verhoudings direkte invloed. Bemarking het vir dekades uitgebrei sy bereik om personeel (tradisioneel, byvoorbeeld 'n interne bemarking 'via nuusbriewe en personeel inligtingsessies, ens), maar deesdae hierdie' interne 'faset is geweldig meer betekenisvol. Organisatoriese integriteit en verwante mislukkings is nou baie meer deursigtig. Werkgewer / werknemer verhouding is nou baie duidelik aan kwaliteit en etiek van gedrag en diens (byvoorbeeld, skandale met News International privaatheid kriminaliteit, versekeringsbedryf mis-verkoop, en bankwese / beleggingsrisiko) beïnvloed gesien. As sodanig is dit moeilik om oorwegings sluit soos die sielkundige kontrak van die bemarking verantwoordelikheid. definisies van bemarking Hier is 'n paar definisies van bemarking, oudste eerste, wat begin met die 1922 OED (Oxford English Dictionary). Die toenemend breë aard van hierdie bemarking definisies weerspieël die toenemende dimensies waarmee organisasies betrokke te raak met hul markte, en gevolglik hoe die betekenis van bemarking het gegroei. "Die optrede van verkoop, dit wil sê om te bring of stuur na die mark." En ook "Produseer [werkwoord betekenis] te verkoop in die mark." (1922 OED - Oxford English Dictionary, geparafraseer) "Die optrede of besigheid te bevorder en te verkoop produkte en dienste, insluitend marknavorsing en reklame". (1998-2005 hersien, hedendaagse Oxford English Dictionary) "Bemarking is die bestuursproses wat verantwoordelik is vir die identifisering, vooruit en bevredigende behoeftes van die kliënt winsgewend." (Die Britse Geoktrooieerde Instituut van bemarking, CIM, amptelike definisie 2012.) "Bemarking sluit en sluit alle organisatoriese aktiwiteite wat behels of invloed op die verhouding tussen 'n verskaffer / diensverskaffer organisasie en sy gehoor en belanghebbendes." (Businessballs, A Chapman, 2012) definisie van advertensies en advertensie Ons sien nou meer duidelik dat die advertensies is heeltemal anders om, en eintlik binne, bemarking: "Die aktiwiteit of beroep van die vervaardiging van advertensies vir kommersiële produkte of dienste." (2005 Oxford English Dictionary) Advertensie word gedefinieer as: ". 'N Kennisgewing of aankondiging in 'n openbare medium bevordering van 'n produk, diens of gebeurtenis, en publiseer 'n werk vakature" (2005 Oxford English Dictionary) "Kommunikasie deur gedrukte of elektroniese of ander media om 'n kliënt / gehoor / mark oor 'n produk / diens / organisasie ten einde die behoefte aan of die lig van die produk / diens / organisasie te verbeter." (Businessballs, A Chapman, 2012) (Die uitbreiding van nuttige as :) ". Advertising soek, in meetbare, koste-effektiewe, beheerbare maniere, om navrae of verkope te genereer en / of om bewustheid te verhoog / persepsies van 'n verskaffer / diensverskaffer / organisasie, deur die aanbieding van die motivering van kommunikasie om 'n geskikte gehoor . " (Businessballs, A Chapman, 2012) Om op te som Bemarking en reklame is anders. Bemarking is 'n uiters breë gebied wat reklame sluit. nie andersom. Bemarking sluit ook PR, aanlyn-teenwoordigheid / aktiwiteite, kliëntediens, verkoop / verkope admin (metodes en struktuur / strategie), brandmerk, uitstallings, borgskap, nuwe produk ontwikkeling, handel, opnames en marknavorsing, politieke steunwerwing, en selfs strek tot etos , kultuur, opleiding, en organisatoriese grondwetlike kwessies, aangesien dit al raak die beeld en handel styl van 'n organisasie of 'n produk / diensverskaffer. Advertising is veel meer spesifiek as bemarking; Advertising is 'n funksie van bemarking. en basies behels metodes van kommunikasie met die gehoor wat ontwerp is om verkope navrae produseer, en / of te verbeter bewustheid / persepsies van produk / handelsmerk / organisasie. Advertising verwys na gedrukte en elektroniese media wat een of ander manier aangebied word om die mark of gehoor, insluitend verpakking, punt van koop, brosjures en verkope literatuur. Advertising toenemend strek tot 'advertensie' in tradisionele en aanlyn media, wat voorsiening van objektiewe nuttige inligting en meer subjektiewe advertensies / endossement kombineer. Advertising (wanneer dit behoorlik uitgevoer) is die statisties gedryf en meetbare implementering van bemarking strategie, via noukeurig gekies kommunikasie metodes, wat gerig is op voorafbepaalde gehore. Advertising is een van verskeie instrumente / manier waarop bemarking bedryf. Ons kan ook advertensies beskou as een middel van taktiese implementering van die strategiese doelwitte van bemarking. bemarking en sakebeplanning - en fundamentele organisatoriese filosofie, doel, waardes en etiek 'n moderne beplanningsraamwerk vir 'n besigheid of organisasie Eerste is dit nuttig om te heroorweeg, kyk of die fondamente van jou besigheid of organisasie te definieer. Wat is jou basiese doelstellings en waardes? Wat is jou uiteindelike doel? Is jou onderbou filosofie kongruent (konsekwent) met jou beplande sake-aktiwiteite, bedrywighede en doelstellings? (Sien die leierskap bladsy vir 'n verduideliking van hoe onderbou doel en filosofie is so belangrik vir leierskap, asook vir strategie en bemarking.) Hier is 'n eenvoudige sjabloon vir die beheer van wat jy die fondamente en boublokke in plek. Indien nie, dan besluit (so ver as wat jy kan, want dit is oor die algemeen oproep die uitvoerende hoof se) wat hulle behoort te wees nie, want al die goeie bemarking planne moet stewige fondamente eers. Met betrekking tot die fundamentele filosofiese aspekte sien die artikels oor etiese organisasies en korporatiewe verantwoordelikheid en die sielkundige kontrak. Hierdie konsepte is dieper as gereedskap en prosesse en missie stellings - 'n goeie filosofie en etiese posisie bepaal en beskerm die gees en integriteit van jou organisasie. Wanneer dit kom by die definisie van meer gedetailleerde aspekte van sending en strategie, natuurlik is daar n mate van 'n hoender en eier 'hier: Hoe kan jy weet dat jou sending totdat jy dit bekragtig met jou potensiële kliënte? Hoe kan jy doelstellings en doelwitte te stel, sonder om met en wat jou personeel? Hierdie latere stadiums moet natuurlik in plek en verfynde gestel word wanneer jy in staat is om dit te doen sonder die raai of die veronderstelling, soos die beplanning ontwikkel; Net so is, gebruik die raamwerk as 'n firma herinnering om seker te maak jy in die bokse te vul wanneer jy in staat is - laat nie hierdie kwessies swaai onvoorspelbaar, of in gebreke terug na X-teorie outokrasie (wat hulle oor die algemeen doen waar 'n vakuum bestaan) . As jy twyfel, Altyd dwaal op die kant van wat goed en reg en behoorlike is, wat ook 'n goeie rede vir die feit dat 'n gesonde etiese posisie: dit bied altyd 'n betroubare verwysingspunt. In die afwesigheid van alles - gereedskap, prosesse, duidelikheid van verantwoordelikheid (wie doen wat), ens - 'n gesonde en goed verstaan ​​filosofie en etiese posisie sal altyd mense help om goeie besluite te neem. Bou van die onderkant boontoe. Raadpleeg en behels mense wat geraak word en betrokke waar relevant. Jy sal sien baie verskillende weergawes en interpretasies van hierdie raamwerk. Die beginsels is soortgelyk hoewel die woorde kan verander. 'N besigheid of 'n organisasie is gebou op waardes en filosofie. Toenemend in die moderne era, kliënte en personeel is nie bereid om verbintenis tot organisasies wie se filosofie en waardes uitlijnfout met hul eie persoonlike ideale te handhaaf. Tien jaar gelede organisatoriese beplanning betaal baie min betrekking tot waardes en filosofie. Kliënte is tevrede met die kwaliteit teen die regte prys. Personeel is tevrede met 'n ordentlike loon en werksomstandighede. Vandag is dit anders. Organisasies van alle vorme moet nou voorsiening te maak vir 'n meer verligte arbeidsmag en mark-plek. By die oorweging van hierdie beplanningsfase begin van die onderkant boontoe. Dit sal jou help om die punt dat die beplanning is oor die bou van die fondamente opwaarts te versterk, en dat die sterker die fondamente, dan is die sterker die organisasie sal wees. hiërargie van bemarking en sake-beplanningsfase Begin by die fondamente (punt 1 hieronder) en opwaarts werk.


No comments:

Post a Comment