Hargreaves Lansdown resensies Gepubliseer 2 Oktober 2015 Ek stem saam met betrekking tot onbeskof personeel Ive moes telefoon twee of drie keer hierdie week as ek kry 'n paar nuwe transaksies gedoen. Aan die een oproep was die ou heel verdedigende toe ek net sê ek het nie iets in die pos ontvang. Ek was verbaas, want daar was geen rede verdedigende te kry en sê sy enigste was twee dae! Op 'n ander oproep, sê ek dankie vir die hulp, selfs al id is gemaak om te voel soos my eenvoudige navraag die personeellid uit gesit. Hy didnt selfs afskeid en net hang! Hulle praat asof hulle in 'n haas om af te kry die telefoon. Dit kan toegeskryf word aan 'n oproep tou? Antwoord van Hargreaves Lansdown Gepubliseer 10 November 2015 Ek is jammer om te hoor van jou gemengde ervaring van ons diens. Ons is trots op die verskaffing van 'n hoë vlak van kliënt sorg en dit is teleurstellend om te hoor dit het nie in ooreenstemming is. As jy wil dit verder te bespreek, kontak my deur ons Helpdesk op 0117 900 9000 en ek is bly om te persoonlik te hersien jou oproepe. Vriendelike groete, Samuel Watson, Investment Helpdesk Bestuurder
No comments:
Post a Comment